Jegyértékesítés, beléptetés, kontroll

Szervezze meg beléptetését személyre szabható megoldásainkkal. Értékesítse jegyeit a hagyományos mód mellet önkiszolgáló kioszkon vagy akár online, rendszerünk kezeli folyamatait a jegyértékesítéstől a kiléptetésig.

A zárt, visszaélésmentes BTSmartGate rendszer mellett teljeskörű értékesítési platformot kínálunk a különböző üzlettípusokra, melyek központosított kezelő felületen összegződnek

HOGYAN SEGÍTHETI VÁLLALKOZÁSÁT?

Átláthatóvá teszi az értékesítési folyamatokat

Minden értékesítésről, tranzakcióról részletes, grafikus statisztikát készít a rendszer

Modulosan válogathat az Önnek megfelelő megoldásokból

Segíti a készletkezelés, receptúrák kezelését

Beszállítók kezelése, megrendelések automatizálása

Felhasználóbarátlóbarát, átlátható kezelőfelület

Egyénre szabható jogosultsági szinteket állíthat be

ELŐNYÖK

A HioPOS szoftvercsalád egy komplex, minden igényt kielégítő, vendéglátásra specializálódott szoftver.

Könnyen kezelhetőlhető, magyar nyelvű, személyre szabható.

Felhő alapon működő megoldást kínál, minden típusú vendéglátó egységnek.

A szoftvert felhasználóink a gyorsasága és könnyen átláthatósága miatt szeretik, illetve menedzsment számára jól átlátható statisztikákat kínálunk. kínálunk.

Kérdése van?
​Keressen minket, segítünk!

HioPOS Cloud
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI PONT (POS) SZOFTVER

A szoftver nagyban gyorsítja a helybeni értékesítést. Alkalmazható a jegyértékesítés mellett kereskedelmi- vagy vendéglátó egységben is. Biztonságosan szolgáltatja az NTAK adatokat az attrakció és a vendéglátás almodulba is.

Integrálható CashDro automata pénztárral, bankkártya terminálokkal, pénztárgépekkel, adóügyi nyomtatóval és exklúzív jegy nyomtatóval is.

Kapcsolható hozzá jegynyomtató vágófejjel, exklúzív megjelenésű jegyek nyomtatásához, vagy karszalag nyomtatáshoz.

A legtöbb konfiguráció, statisztika, művelet elérhető és elvégezhető a terminálon.

További részletek

Beszerzés indítása és fogadása, raktár kezelése, standolás, dolgozói étel, kedvezmények, eladási és pénzügyi ellenőrzések, zárások különböző jogosultsági szintek szerint.

Kapcsolható hozzá vonalkód olvasó, mérleg, ujjlenyomat olvasó.

A kétoldalas változaton a második képernyő alkalmas slideshow vagy videó futtatására, a mérlegelt mennyiség kijelzésére, illetve mutathatja a felütött termékeket és a nyugtát real-time a vevőnek.

HioPOS Kiosk
ELADÓ NÉLKÜLI ÉRTÉKESÍTÉS

HioPOS rendszerek egyik legérdekesebb megoldása, hogy belépőjegyeket Kiosk-on keresztül is el lehet adni, ezzel tehermentesítve a személyzetet. Nagy előnye, hogy olyan helyeken, ahol időszakosan nagyobb a forgalom, ott képes sorokat bontani. Fizetési lehetőség készpénz, illetve bankkártya. Cégünk több tucat kiosk típust forgalmaz.

Tipp
Töltsön fel videót a kioszkra, hogy minél több vendéget vonzzon magához.

Tegye lehetővé hogy vendégei sorban állás nélkül, önállóan adják le rendeléseiket!

Használja ki integrációs lehetőségeinket, és élvezze egy teljesen automatizált, emberi erőforrás mentes értékesítési pont minden előnyét!

Online jegyértékesítés
vBANKTECH PAYMENT

NTAK kompatibilis online jegyértékesítő megoldásunkkal lehetősége van idősávokba értékesíteni jegyeket, akár csoportoknak is, akár online SZÉP kártyás fizetéssel. A jegyek egyedi dizájnolt PDF csatolmányként érkezik meg a vásárlóhoz, a saját domain-jéről. A rendszer tudja kezelni az ünnepnapok eltérő árait, a kedvezményeket, kupon kapmányokat, akár több valutát.

További részletek
A rendszerben jogosultsági szintek oszthatók, akár viszonteladói ügynökségek is létrehozhatók, akik a beállított korlátoknak megfelelően mindig szabályos és pontos rendeléseket adnak le.

A vásárlók ajándékba is vásárolhatnak jegyet vagy vásárlási utalványt, mely online vagy offline költhető el.

BT Smart Gate
A BELÉPTETŐ KAPU

A BTSmart Gate (BTSG) rendszer feladata a beléptetés, ügyfél hitelesítés, létszámellenőrzés, érvényességi alkalom és időszak ellenőrzés, illetve annak követése, hogy ki hová lépett be és melyik irányból léphet ki-be azonos kapun vagy ajtón.


Adminisztrációs felülete web alapú, minden belépéssel kapcsolatos információ rendelkezésre áll.

További részletek
Megrendeléskor a rendszer email-t küld a felhasználónak, ahol követni lehet a rendelés állapotát (Beérkezett -> Készül -> Kiszállítás alatt), illetve térképen tudja követni a futárt HioDelivery előfizetés esetén.

Virtuális étlapként és “pincérként” is funkciónál. Vendégei egy QR kód beolvasásával az aktuális étlapjait telefonon keresztül meg tudják nézni, illetve képes azonosítani az asztalt is a beolvasott QR kód alapján, ezzel a munkatársak terhelését lehet csökkenteni.

BTSG Android
TELEFONOS BELÉPTETÉS

Amennyiben bármilyen okból szükséges a jegyek kézi leolvasása, azt a BTSmart Gate által biztosított Android mobil applikáció segítségével lehetséges. Az applikáció jelzi az operátornak az adott jegy érvényességét és leolvasását és ezt követően automtikusan érvényteleníti a jegyet.

További részletek
AZ ügyfeleknek lehet QR kódos, RFID-s vagy akár ujjlenyomatós azonosítása. A rendszernek 3 alapvető verziója van:
  • Pontrendszer: Pontrendszer segítségével beállítható, hogy vásárlás esetén milyen érték felett, illetve milyen termékek esetén mennyi pontot kap adott ügyfél. Az is beállítható, hogy mely termék esetén lehet pontokkal fizetni, és mennyi pontot vonjon le vásárlásnál. Fizetésnél felajánlja, hogy pontokból történjen-e a vásárlás
  • Egyenleg: Nagyon hasonló, mint a pont rendszer, annyi különbséggel, hogy pénz-egyenlegben van az összeg. Egyenlegek feltölthetőek az ügyfél által is, így pl. az ajándék utalványok kezelése automatizálható.
  • 2-t fizet 3-at kap rendszerű loyality: Segítségével beállíthatóak olyan kampányok, ahol egyes termékek vásárlása esetén, betesz egy harmadik terméket a rendszer a kedvezmény mértékével.

A Loyality programunk másik nagy előnye a beépített hírlevél szolgáltatás, amellyel egyedileg design-olt hírlevelet lehet kiküldeni olyan ügyfeleknek, akiknek email címe regisztrált a rendszerben. Be lehet állítani olyan kampány funkciókat is, amely lehetővé teszi minden ügyfél kapjon automatikus hírlevelet, akik pl. 30 napnál régebben voltak a helyünkön.

BTSG Android
ÉRTÉKMEGŐRZŐ

Ügyfelei, vendégei online, böngészőn keresztül is el tudják érni éttermét. Információkat olvashatnak, rendeléseket, asztal foglalásokat tudnak leadni általunk meghatározott időszakban és áron. A modul mélyen integrált a HioPos rendszerrel, minden adat, kép folyamatosan szinkronban van. Beállítható időzített és elviteles rendelés, asztalhoz rendelés, házhoz szállítás, kiszállítási díj, a maximum leadható rendelés, ünnepnapi zárva tartás, allergének, összetétel, stb.

Fizetési típusok beállíthatóak (pl. helyszínenen bankártyás fizetés, készpénz), illetve online fizetési tipusok inetgrációjával rendelkezik. A modul integrált OTP SimplePay, PayPal, Safer Pay, OTP SZÉP kártya, K&H SZÉP kártya, MKB SZÉP kártya, ApplePay, MasterPass, stb. fizetési rendszerekkel, illetve internetes számlázórendszerekkel, mint a Számlázz.hu vagy a Billingo.

További részletek
Megrendeléskor a rendszer email-t küld a felhasználónak, ahol követni lehet a rendelés állapotát (Beérkezett -> Készül -> Kiszállítás alatt), illetve térképen tudja követni a futárt HioDelivery előfizetés esetén.

Virtuális étlapként és “pincérként” is funkciónál. Vendégei egy QR kód beolvasásával az aktuális étlapjait telefonon keresztül meg tudják nézni, illetve képes azonosítani az asztalt is a beolvasott QR kód alapján, ezzel a munkatársak terhelését lehet csökkenteni.

Analytics
TÖBB, MINT NAPRAKÉSZ INFORMÁCIÓK

A szoftvercsaládon belül az Analytics feladata, hogy az üzlet tulajdonos minden szempontból naprakész legyen, minden információt egyből lásson. Az Analytics elérhető Apple, Android applikáción keresztül, illetve online böngészőn keresztül.

További részletek
A rendszer nagy előnye, hogy minden információ, amely a vendéglátó egységet érintheti, elérhető azonnal. Nem csak az üzleti információk érhetők el, hanem alapértelmezésben több, mint 50 db kimutatás, táblázatokban és grafikonokon keresztül:
  • üzleti információk
  • kiszállítási információk
  • melyik csatornából mennyi és milyen rendelés érkezett
  • rendszer ajánlásokat tesz, hogy melyik időszakban érdemes akciózni
  • az egyes konyhai állomásokon mennyit tölt egy rendelés
  • a rendszert kezelők nyomonkövetése: pontosan mire nyomott rá a rendszerben (pl. mikor mit törölt)
  • További alapértelmezett kimutatások.

A szűrökön és az exportokon kívül ebben a rendszerben képesek vagyunk egyedi kimutatásokat készíteni táblázatokkal és grafikonokkal. Ez azt jelenti, hogy azokból az adatokból amit a rendszer adatbázis szinten tartalmaz, kimutatásokat tudunk “rajzolni” a megrendelő igényeinek megfelelően. A gyártónak vannak beépített kimutatásai, amelyek nemzetközi tapasztalataik alapján érdekes lehet a tulajdonosnak.

HiOffice
BACK-OFFICE MANAGEMENT RENDSZER

A HiOffice rendszer lehetővé teszi számunkra, hogy a háttérből (pl. otthonról, vagy az irodából) képesek legyünk iránytani éttermünket, vagy éttermeinket online, böngészőn keresztül. Minden ami a termékekkel, felhasználókkal, raktárral, üzleti információkkal, megrendelésekkel kapcsolatos ezen a rendszeren elérhető.

Ez a rendszer egy specifikus ERP rendszer vendéglátó cégeknek. Látszódnak pénzügyi mérlegek, kitettségek a szállítók felé, recycle számlákat lehet rajta kiállítani és még nagyon sok minden más elvégezhető.

További részletek
Étterme kínálatán felül tartsa rendben raktárát is a HiOffice-szal! Definiáljon szállítókat, akár különböző árlistákkal és rendeljen árut akár automatikusan is. Vegye igénybe a különböző segítő funkciókat:
  • ha a séf megadja, hogy adott ételekből mennyit szeretne lefőzni, akkor a receptúra alapján a rendszer csinál egy vásárlási listát.
  • Képes kimutatni, hogy melyik termékből, mennyit ajánl beszerzése.
  • Képes előállítani olyan pénzügyi mérleget, amelyből látszik, hogy mennyi a kitettség, illetve melyik szállítónak mennyivel tartozunk.

Műveletek végezhetőek cash-flow szempontből, látszanak a berszerzések, értékesítések, és mennyit kell adózni. Minden információ napra kész.

A HiOffice felületen minden HioPOS terminál beállítást lehet szerkeszteni: árlistákat, nyugta dizájn, fizetési típusok, kedvezmények, konyhai állomás beállítások, stb.

HioPOS Loyalty
INTEGRÁLT VÁSÁRLÓI HŰSÉGPROGRAMOK, HÍRLEVÉL

HioPOS beépített hűség program rendszere, amely segíti építeni ügyfélkörét. Időszakok, kampányok határozhatóak meg, illetve pontgyűjtő-, vagy kedvezménykártyák, amelyek érvényessége beállítható. Az ügyfél előtörténete és vásárlási szokásai visszanézhetőek. HiOffice rendszeren minden back-office-ból állítható.

További részletek
AZ ügyfeleknek lehet QR kódos, RFID-s vagy akár ujjlenyomatós azonosítása. A rendszernek 3 alapvető verziója van:
  • Pontrendszer: Pontrendszer segítségével beállítható, hogy vásárlás esetén milyen érték felett, illetve milyen termékek esetén mennyi pontot kap adott ügyfél. Az is beállítható, hogy mely termék esetén lehet pontokkal fizetni, és mennyi pontot vonjon le vásárlásnál. Fizetésnél felajánlja, hogy pontokból történjen-e a vásárlás
  • Egyenleg: Nagyon hasonló, mint a pont rendszer, annyi különbséggel, hogy pénz-egyenlegben van az összeg. Egyenlegek feltölthetőek az ügyfél által is, így pl. az ajándék utalványok kezelése automatizálható.
  • 2-t fizet 3-at kap rendszerű loyality: Segítségével beállíthatóak olyan kampányok, ahol egyes termékek vásárlása esetén, betesz egy harmadik terméket a rendszer a kedvezmény mértékével.

A Loyality programunk másik nagy előnye a beépített hírlevél szolgáltatás, amellyel egyedileg design-olt hírlevelet lehet kiküldeni olyan ügyfeleknek, akiknek email címe regisztrált a rendszerben. Be lehet állítani olyan kampány funkciókat is, amely lehetővé teszi minden ügyfél kapjon automatikus hírlevelet, akik pl. 30 napnál régebben voltak a helyünkön.

Kérdése van?
​Keressen minket, segítünk!

Added to cart
- There was an error adding to cart. Please try again.
Quantity updated
- Hiba történt. Próbálja meg később.
Törölve a kosárból
- Can't delete this product from the cart at the moment. Please try again later.